Cultuur Retail Netwerk Dag
Leave a comment

Maandag 18 november 4e Cultuur Retail Netwerk Dag

4e Cultuur Retail Netwerk Dag

Overal zien en horen we dat mensen bezig zijn met winkelmanagement om over de volle breedte te kunnen groeien en te verbeteren. Alle aspecten spelen een rol. Het programma van de 4e Cultuur Retail Netwerk Dag wordt daarom een optelsom van activiteiten en kwaliteiten om je winkel te verbeteren. En daar zoeken we natuurlijk weer de sprekers en leveranciers bij die dit het beste weten en doen.

Alweer de 4e Cultuur Retail Netwerk Dag. De behoefte aan deze dag is na Utrecht, Amstelveen en Arnhem nog steeds groot, misschien zelfs wel groter. Bij de afsluiting in Arnhem afgelopen november kregen we direct al de vraag of we vooral willen doorgaan. Managers en medewerkers van museumwinkels, ontwerpers, producenten, leveranciers en adviseurs, met elkaar maakten we er weer een leerzame en gezellige dag van. En dat gaan we op maandag 18 november opnieuw doen.

Is er nog meer? Zeker! Zo gaan we voor het eerst niet naar een museum, maar naar Lanzfeld Editions in Nootdorp, een van de grootste leveranciers in Nederland voor museumwinkels. Verder maken we dit jaar nog meer tijd vrij voor rondetafels, speeddaten en om stands van leveranciers en ontwerpers te bezoeken of zelf in gesprek te gaan met mensen uit je vak. Mensen die je eigenlijk te weinig ziet en waar je op 18 november weer lekker mee kunt bijpraten. Want juist dat persoonlijke maakt het zo bijzonder.

Aanmelden voor de 4e Cultuur Retail Netwerk Dag

Zet maandag 18 november vast in je agenda! We zijn al druk bezig met het programma en de keynote sprekers voor de 4e Cultuur Retail Netwerk Dag. De prijs is net als vorig jaar € 172,00.

Datum: 18 november 2024.

Inloop: 09:00 uur. Einde: 16:00 uur. Aansluitend de borrel

Locatie: Lanzfeld Editions, Spiegelstraat 10, Nootdorp

We hopen van harte dat je erbij bent. We hebben er weer heel veel zin in.

Meld je vast aan en wees verzekerd van je plek >

Filed under: Cultuur Retail Netwerk Dag

by

Welke ervaringen heeft een consument en hoe kunnen deze worden toegepast in het museum? Ellen is cultureel-ondernemer en signaleert en combineert trends uit de retail met kennis en ervaring uit de museumwereld.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.